VORES TOP 7 - DE VIGTIGSTE SPØRGSMÅL

VORES TOP 7 - DE VIGTIGSTE SPØRGSMÅL

  • HVAD ER GOODIEBOX?

    Svar: GOODIEBOX er en månedlig selvforkælelsesboks med fem til syv beauty produkter i specialstørrelser. Produkterne er udvalgt blandt de meste populære, innovative og trendskabende brands indenfor makeup, skincare, hårpleje og dufte. 
    Værdien af de modtagne produkter vil altid være mere end den pris, som du betaler for din GOODIEBOX. Du kan læse mere under www.goodiebox.dk/hvordan

  • HVAD KOSTER GOODIEBOX?

    Svar: GOODIEBOX koster 159 kr. pr. måned inklusiv fragt.
    OSB: Grundet ny lovgivning om moms på forsendelse vil GOODIEBOX fra februar 2017 koste 169 kr. pr. måned inklusiv fragt.

  • ER DER NOGEN SKJULTE GEBYRER?

    Svar: Nej - det eneste du betaler er dit abonnement på 159 kr. pr. måned. Der er ingen skjulte gebyrer for forsendelse eller håndtering for den månedlige GOODIEBOX, og PORTO er inkluderet i de 159 kr.
    OSB: Grundet ny lovgivning om moms på forsendelse vil GOODIEBOX fra februar 2017 koste 169 kr. pr. måned inklusiv fragt.

  • SKAL JEG BETALE FOR FRAGT OG LEVERING?

    Svar: Nej. De 159 pr. måned dækker alt – også fragt og levering. 
    OSB: Grundet ny lovgivning om moms på forsendelse vil GOODIEBOX fra februar 2017 koste 169 kr. pr. måned inklusiv fragt. 

  • KAN JEG OPSIGE MIT ABONNEMENT?

    Svar: Ja. Du kan til enhver tid opsige dit abonnement ved at ændre status til “ikke aktiv” i feltet MIT ABONNRMENT inde på din brugerprofil. Herefter trækker vi ikke flere betalinger, og den sidste GOODIEBOX du modtager, vil være den sidste du har betalt for. Alternativt kan du sende en mail til hello@goodiebox.dk og bede os om at slette dit abonnement helt. Husk at oplyse os dit navn og mailadresse i mailen, så vi kan finde dig i vores system. Du kan altid aktivere eller gentegne abonnementet på et senere tidspunkt, hvis du ønsker dette.

  • KAN JEG FORTRYDE MIT KØB?

    Svar: Ja. Du kan ombestemme dig inden for 14 dage. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager din GOODIEBOX. Denne fortrydelsesfrist skal altid omfatte mindst syv arbejdsdage. Du kan læse mere her: http://www.goodiebox.dk/index.php/handelsbetingelser

  • HVORNÅR BLIVER BETALINGEN TRUKKET FRA MIN KONTO?

    Svar: Så snart du abonnerer på GOODIEBOX, trækker vi betaling for din første GOODIEBOX. Betalinger for efterfølgende GOODIEBOXES trækkes fra din konto omkring d. 1. i den pågældende kalendermåned.


SPØRGSMÅL OM INDHOLD

  • JEG HAR TILMELDT MIG GOODIEBOX. HVAD MODTAGER JEG?

    Svar: Mange tak for din tilmelding. Den er vi glade for, og vi håber, at du bliver rigtig glad for dit abonnement. Hver måned modtager du en GOODIEBOX med 5-7 håndplukkede produkter i specialstørrelser - særligt udvalgt blandt de mest populære, eksklusive, innovative og trendskabende brands indenfor makeup, hudpleje, hårpleje og dufte.

    I hver GOODIEBOX har vi desuden vedlagt en beskrivelse og forklaring af de enkelte produkters kunnen samt gode råd til, hvordan du bedst kan anvende produkterne. Du har også mulighed for at følge demovideoer af produkterne på GOODIEBOXs sociale medier og stille spørgsmål og få adgang til ekspertråd fra førende makeupartister og specialister.

  • KAN JEG FÅ AT VIDE, HVAD DER ER I DEN KOMMENDE GOODIEBOX?

    Svar: Vi kan godt forstå, at du gerne vil vide, hvad du har i vente af lækre produkter, men vi synes, at overraskelsen er en del af et lækkert treat. Derfor holder vi indholdet af GOODIEBOX tophemmeligt helt frem til det øjeblik, hvor du modtager og åbner din GOODIEBOX. Det betyder, at du skal stole lidt på os og vores dygtige eksperter, som udvælger produkterne. Til gengæld gør vi alt for ikke at skuffe dig. Hvis du ikke kan styre din nysgerrighed, så kan du eventuelt tjekke listen over vores brands og tidligere 
    GOODIEBOXe for at få en fornemmelse for, hvad vi tidligere har forkælet vores GOODIEGIRLS med.

  • ER GOODIEBOX TILPASSET MINE BEHOV?

    Svar: Ja, vi tilpasser i videst muligt omfang GOODIEBOX, så produkterne passer til dig. Det er her, at alle de indgående spørgsmål i din skønhedsprofil bliver relevante....:) Nogle produkter bliver dog sendt til alle, og disse produkter er omhyggeligt udvalgt for at sikre, at de passer til et bredt udsnit af hud- eller hårtyper. Andre prøver er valgt til at matche specielt dine specifikke skønhedsbehov og din stil.

  • HVORDAN HAR GOODIEBOX DET MED ØKO OG MILJØ?

    Svar: Vi stræber efter at være en miljømæssigt ansvarlig virksomhed, og vi anvender derfor genanvendeligt emballage, ligesom mange af vores produkter er økologiske og/eller miljøvenlige. Desværre kan vi ikke love, at vi kun leverer øko-venlige produkter i din månedlige GOODIEBOX.

  • JEG HAR ALLERGI OVER FOR BESTEMTE PRODUKTER OG INGREDIENSER. HVAD SKAL JEG GØRE?

    Svar: Desværre er vi ikke i stand til at garantere, at din GOODIEBOX ikke indeholder nogen specifikke produkter eller ingredienser. Fordi vi tager allergi alvorligt, og fordi vi ikke vil love mere, end vi kan holde, kan vi ikke tilbyde specielle allergi GOODIEBOXES. 
    Hvis du tidligere har oplevet allergi over for bestemte produkter eller ingredienser, så vil vi altid anbefale, at du - før du tester nye produkter - grundigt tjekker produktets ingredienser.


SPØRGSMÅL OM LEVERING

  • HVORNÅR KAN JEG FORVENTE MIN FØRSTE GOODIEBOX?

    Svar: Vi lover at skynde os og sende din GOODIEBOX så hurtigt som overhovedet muligt...:) GOODIEBOX er et månedsabonnement, og vi forventer derfor at kunne sende din GOODIEBOX til dig i midten af den måned, som du har foretaget din tilmelding i - dvs. har du tilmeldt dig i eksempelvis september måned, så vil din første GOODIEBOX blive leveret i midten af september måned og så fremdeles.

    Vi tilstræber os dog at sende den seneste måneds GOODIEBOX til dig, når du melder dig ind, således at du ikke skal vente al for lang tid på at modtage din første GOODIEBOX. Dette gælder dog kun så længe lager haves, og vi kan derfor desværre ikke altid garantere, at dette kan ske. Du vil modtage en mail og SMS fra Post Danmark, når vi har afsendt din første GOODIEBOX.

  • HVORDAN ÆNDRER JEG MIN LEVERINGSADRESSE?

    Svar: For at ændre din leveringsadresse, skal du venligst logge ind på din profil og ændre adressen under punktet “Min profil” ved at klikke rediger.

  • HVORNÅR BLIVER MIN NÆSTE GOODIEBOX LEVERET?

    Svar: GOODIEBOX er et månedligt abonnement, og alle bokse sendes ud i midten af måneden. Levering vil typisk ikke tage mere end 5 arbejdsdage efter afsendelsen og sker med Post Danmark. Følg os i øvrigt på Facebook og Instagram – så modtager du løbende opdateringer fra os om GOODIEBOX, de seneste beauty nyheder og eventuelle specielle GOODIEBOX kampagner.


SPØRGSMÅL OM GOODIEPOINTS

  • HVORDAN OPTJENER JEG GOODIEPOINTS?

    Svar: Du optjener 10 GOODIEPOINTS for hver produktundersøgelse, du gennemfører.

  • OPTJENER JEG 30 GOODIEPOINTS MED HVER MÅNEDS GOODIEBOX ABONNEMENT?

    Svar: Du optjener kun 30 GOODIEPOINTS for din første måned, hvis du har et tilbagevendende abonnement.

  • HVOR MANGE GOODIEPOINTS OPTJENER JEG VED AT DELTAGE I PRODUKTUNDERSØGELSER?

    Svar: Du optjener 10 GOODIEPOINTS for hver gennemført produktundersøgelse. Din GOODIEBOX konto vil blive opdateret i løbet af 2-3 arbejdsdage med dine point. Bemærk venligst, at for at være berettiget til at modtage GOODIEPOINTS for din feedback, så skal du opfylde følgende kriterier:

    #1: Du skal have et løbende månedligt eller årligt GOODIEBOX abonnement
    #2: Du skal have modtaget de konkrete produkter fra GOODIEBOX
    #3: Du skal udfylde den konkrete produktundersøgelse inden for 30 dage efter modtagelsen af din prøve.

  • HVAD KAN JEG BRUGE GOODIEPOINTS TIL?

    Svar: Når du har optjent 300 GOODIEPOINTS, kan du få din næste GOODIEBOX gratis. Skriv blot en mail til hello@goodiebox.dk, så er din boks på vej.


GAVEKORT

  • Hvordan fungerer GOODIEBOX GAVEKORTET?

    Svar: Et GOODIEBOX gavekort er et forudbetalt abonnement på enten 3,6 eller 12 måneder, hvor abonnenten modtager en speciel sammensat GOODIEBOX hver måned med 5-7 beautyprodukter. Gavekortet vil blive sendt til modtagers mail med en rabatkode på abonnementet, som kan indløses på www.goodiebox.dk samt personlig besked fra dig. Du vil modtage en ordrebekræftelse pr. mail, når gavekortet er blevet afsendt.

  • Hvordan køber jeg et gavekort til en veninde, hvis jeg er GOODIEBOX medlem?

    Svar: Du logger først ind på din brugerprofil på www.goodiebox.dk. Derefter finder du menuen "GAVEKORT" på vores forside og vælger det gavekort, du ønsker at købe på enten 3, 6 eller 12 måneder. Dine oplysninger vil være udfyldt automatisk, da du er logget ind, så det eneste, du skal gøre, er at skrive modtagers mailadresse i modtagerfeltet og en personlig besked (Husk at vær sikker på, at mailen er skrevet korrekt, da rabatkoden bliver sendt til mailen, så snart købet er gået igennem). Du kan herefter gå videre til betaling siden, hvor du kan gennemføre købet. Du vil herefter modtage en ordrebekræftelse, og modtager vil modtage gavekortet på sin mail.

  • Kan jeg købe et gavekort, selvom jeg ikke selv er GOODIEBOX medlem?

    Svar: Ja selvfølgelig kan du det. Find GAVEKORT i menulinjen og vælg det abonnement, du ønsker at købe på enten 3, 6 eller 12 måneder. Herefter skal du både udfylde dine egne oplysninger samt modtagers mailadresse og en personlig besked til modtager. Gå herefter til betaling og gennemfør købet. Du vil herefter modtage en ordrebekræftelse og modtager vil modtage gavekortet på mail.

  • Kan jeg købe et gavekort til mig selv, selvom jeg allerede er medlem?

    Svar: Det er altid muligt at forkæle sig selv hos GOODIEBOX, så selvfølgelig kan du det. Du skal blot kontakte vores kundeservice først og bede dem om at slette dit nuværende abonnement, så dit gavekort kan blive aktiveret. Derefter er det muligt at købe gavekortet til dig selv og samtidig aktivere det, når du ønsker at starte dit abonnement.

  • Hvad gør jeg, hvis jeg gerne vil give gavekortet i julegave eller gave på senere tidspunkt?

    Svar: Gavekortet vil blive sendt til modtager, så snart købet bliver gennemført. Ønsker du i stedet at give gavekortet til modtager på et senere tidspunkt, skal du blot sætte din egen mailadresse i modtagerfeltet. På denne måde bliver gavekortet sendt til din mailadresse, og du har derfor selv mulighed for at afsløre gaven, når den skal gives. Husk stadig at skriv en personlig hilsen, som kommer til at stå i mailen. Vi foreslår f.eks. at man printer gavekortet ud og pakker det fint ind, så man kan aflevere det personligt. GOODIEBOX abonnement starter nemlig først, når modtager selv har indløst gavekort koden på vores hjemmeside.

  • Jeg har modtaget et gavekort – hvordan aktiverer jeg det?

    Svar: Tillykke med dit nyt abonenemt. Hvis du har modtaget et gavekort med en rabatkode på, kan du aktivere det på www.goodiebox.dk under GAVEKORT. Klik på "indløs dit gavekort", indtast rabatkoden og opret en bruger. Du skal oprette en bruger, da vi skal have forsendelsesoplysninger på dig, så vi ved, hvor vi skal sende dine bokse hen. Samtidig får du også et login til vores hjemmeside, så du kan gå ind og opdatere dine adresse-oplysninger og se, hvornår næste boks bliver sendt afsted.

  • Jeg har modtaget et gavekort, men jeg er allerede medlem, hvad gør jeg?

    Svar: Hvis du allerede er medlem, så skal du kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe dig med at slette dit nuværende abonnement, så vi kan få oprettet et gavekort-abonnement til dig i stedet. Så snart dit nuværende abonnement er slettet, kan du gå ind og indløse gavekort-koden, og samtidig oprette en ny gavekort-bruger. Vær opmærksom på at når du indløser koden, vil den næste boks være din første gratis boks. Hvis du derfor allerede har betalt for næste måneds boks, skal du vente med at aktivere abonnement, til efter du har modtaget den næste boks. F.eks. hvis du allerede har betalt for januar måned, skal du vente med at aktivere koden til efter januar måneds boks-udsendelse, hvorfor din februar boks vil være den første i dit gratis abonnement.

  • Hvordan fortsætter jeg abonnementet, efter gavekortet er udløbet?

    Svar: Hvis du ønsker at fortsætte dit abonnement, efter gavekortet er udløbet, så er dette selvfølgelig en mulighed. I så fald skal du kontakte vores kundeservice, som kan slette dit gavekort-abonnement, hvorefter du kan oprette dit nye GOODIEBOX-abonnement. Vær gerne opmærksom på, at der bliver trukket første betaling, så snart du starter medlemsskabet. Spørg derfor kundeservice til råds ift. Hvornår du skal oprette dit nye abonnement.

  • Jeg har et aktivt gavekorts-abonnement, men jeg kan ikke anmelde bokse?

    Svar: Som gavekorts-abonnent har man ikke adgang til at anmelde produkter fra boksen.

  • Jeg har netop aktiveret mit gavekort, hvornår får jeg min første boks?

    Svar: Tillykke med dit nyt abonnement og velkommen i vores GOODIEBOX-familie. Du vil modtage din første boks i forbindelse med vores næste store udsendelse, som altid ligger i midten af hver måned. Du kan se den specifikke uge for levering på din brugerprofil. Vi sender altid en mail, den dag vi sender boksen afsted, hvilket vi også annoncerer på vores Facebook og Instagram-side, som du med fordel kan følge med i.


ANDRE SPØRGSMÅL

  • HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE HAR NOK PENGE TIL AT BETALE DEN DAG GOODIEBOX VIL GENNEMFØRE BETALINGEN?

    Svar: Det kender vi vist alle sammen. Ikke nok penge på kontoen. I dette tilfælde betyder det som udgangspunkt, at du desværre ikke vil modtage din GOODIEBOX for den pågældende måned. Hvis du ikke er i stand til at betale for din box, når du første gang tilmelder dig GOODIEBOX, vil det også medføre, at dit GOODIEBOX abonnement ikke bliver aktiveret. Hvis en af disse to ting sker for dig, kan du kontakte os på hello@goodiebox.dk, så skal vi nok finde en løsning til dig.

  • ACCEPTERER GOODIEBOX ALLE BETALINGSKORT?

    Svar: Vi accepterer Dankort, eDankort, Mastercard, Maestro, Visa og Visa Electron.

  • SKAL JEG BESTILLE MIN GOODIEBOX HVER MÅNED?

    Svar: Nej, dit GOODIEBOX abonnement fornyer sig selv automatisk hver måned. Du kan dog til enhver tid opsige dit abonnement.

  • KAN JEG FÅ SENDT GOODIEBOX TIL ANDRE LANDE END DANMARK?

    Svar: Nej desværre - i øjeblikket sender vi kun GOODIEBOX til adresser i Danmark (dog ikke Grønland og Færøerne).

  • SKAL JEG RETURNERE MINE PRODUKTER, HVIS JEG OPSIGER MIT GOODIEBOX ABONNEMENT?

    Svar: Nej - du kan naturligvis beholde produkterne. Produkterne behøver kun at blive returneret, hvis du beder om refusion af den seneste abonnementsbetaling.

  • KAN JEG ÆNDRE MINE BANKOPLYSNINGER?

    Svar: For at ændre dine bankoplysninger, skal du gå ind under dit abonnement og klikke på kreditkort, hvor du selv kan ændre dine bankoplysninger. Du skal blot huske at trykke "gennemfør", når du har indtastet de nye oplysninger.

  • HVORFOR KAN JEG IKKE LOGGE IND PÅ MIN KONTO?

    Svar: Du kan have fejlindtastet din e-mail-adresse, da du oprettede din konto, så send venligst en mail til hello@goodiebox.dk med dit fulde navn og mail-adresse, så hjælper vi dig.

  • JEG HAR LÆST ALT, MEN HAR IKKE FÅET BESVARET MIT SPØRGSMÅL. HVAD GØR JEG?

    Svar: Vi beklager, at vi ikke kunne svare på dit spørgsmål. Vi tænker, at den bedste løsning derfor er, at du skriver en mail til hello@goodiebox.dk eller måske giver os et kald. Vi kan træffes på 71 99 29 00...

Vent venligst ...