Behind the Scene GOODIEBOX

Grundlægger og initiativtager til GOODIEBOX er den erfarne iværksætter og skønhedsjournalist Lise Leonhard Hjorth. Hun er tidligere mode og skønhedsredaktør på Eurowoman og skønhedsjournalist for en række danske medier som Berlingske Tidende, Where2Go og Community Magazine.

Vi er temmelig gode til at stille spørgsmål på GOODIEBOX og vi stiller hele tiden Lise en masse spørgsmål. Her er nogle af de bedre:

Hvorfor startede du GOODIEBOX?

Jeg oplevede første gang konceptet hos en veninde i New York og blev meget begejstret for den simple, men enormt velfungerende ide. Jeg syntes, at det er genialt hver måned at modtage nye lækre, udvalgte produkter, som man kan teste over nogle dage derhjemme og i ro og mag vurdere, om det er produkter, som passer til ens behov og ønsker.

 

Hvorfor tror du, at GOODIEBOX er blevet en over-night success?


Både mig selv og alle mine veninder har masser af gange prøvet at købe et nyt ansigts-, makeup- eller hårplejeprodukt og efterfølgende fundet ud af, at det alligevel ikke var den succes, vi håbede på. Problemet er, at man ikke kan levere et åbnet produkt tilbage og så ender det med at samle støv. Derfor er det super smart og sparer en masse unødvendige fejlkøb, at man nu kan få testprodukter på nyhederne sendt til døren og selv teste derhjemme om de enkelte produkter, er noget for en selv,” siger Lise Leonhard Hjorth.


Hvad er ambitionen med GOODIEBOX?


Ambitionen med GOODIEBOX er at give danske kvinder bedre adgang til at prøve nyt og eksperimentere med nye produkter uden, at det koster en formue. Det kan jeg se, at kvinderne i USA og England har været rigtigt vilde med (i USA er 100.000+ kvinder medlemmer), og jeg tror og håber, at det også kunne være noget for de danske kvinder.
Kunne du også tænke dig at stille Lise et spørgsmål, så send hende endelig en mail på lise@goodiebox.dk. Det vil hun blive glad for.

  Indlæser...

Vent venligst ...