GOODIEBOX FAQ

VORES 3 VIGTIGSTE SPØRGSMÅL

  • HVAD ER GOODIEBOX?

    Svar: Goodiebox er en månedlig selvforkælelsesboks med fem-syv beautyprodukter i. Produkterne er udvalgt blandt de mest populære, innovative og trendskabende brands indenfor makeup, skincare, hårpleje og dufte. Boksens indhold vil altid være en overraskelse, og den vil altid have en værdi på over 550 kr. pr. boks.

  • HVAD KOSTER GOODIEBOX?

    Svar: Goodiebox koster 169 kr. pr. måned, inklusiv fragt og håndtering. Denne pris dækker altså alt – ingen skjulte gebyrer her! Prisen er desuden den samme, uanset om du vælger at få din GOODIEBOX leveret med DAO eller Bring.

  • KAN JEG OPSIGE MIT ABONNEMENT?

    Svar: Ja. Selvom Goodiebox er en abonnementsordning, har vi ingen binding. Det betyder, at du til enhver tid kan vælge at stoppe dit abonnement (selvom det vil gøre ondt helt ind i vores hjerter).

    Du kan gøre dette ved at kontakte vores søde kundeservice på hello@goodiebox.dk.

    Fra den dag, vi deaktiverer dit abonnement, vil du ikke blive trukket for flere Goodieboxe. Den sidste Goodiebox, du modtager, vil således være den, du sidst har betalt for inden din opsigelse

    Vi gør opmærksom på, at ønsker du at opsige dit abonnement fra den kommende måned, så skal vi venligst modtage din udmeldelse inden d. 25. I den aktuelle måned. Ønsker du f.eks. at opsige dit abonnement fra juli af, så skal vi venligst modtage din udmeldelse inden d. 25. juni.

    Skulle vi være så heldige, at du vil tilbage i Goodiebox-familien, kan du til enhver tid logge ind på din profil på vores hjemmeside og genaktivere dit abonnement ved at trykke på knappen “bliv medlem” under fanen “GB ABONNEMNET” ☺

SPØRGSMÅL OM INDHOLD

  • HVORDAN HAR GOODIEBOX DET MED ØKOLOGI OG MILJØ?

    Svar: Vi stræber efter at være en miljømæssigt ansvarlig virksomhed, og derfor er miljøvenlige og økologiske produkter naturligvis noget, vi har med i overvejelserne, når vi finder produkterne til vores månedlige Goodieboxe.

    Vi kan dog desværre ikke love, at vi udelukkende leverer miljøvenlige og økologiske produkter i vores Goodieboxe.

  • ER PRODUKTERNE TESTET PÅ DYR?

    Svar: Vi overholder altid EU-lovgivningen (og alle danske regler ☺), og disse regler forbyder konsekvent at teste på dyr. Derfor vil de produkter, du modtager i din månedlige Goodiebox naturligvis aldrig være testet på dyr.

  • ER GOODIEBOX TILPASSET MINE BEHOV?

    Svar: Når du melder dig ind i Goodiebox, beder vi dig udfylde en “beauty profil”, hvor du bl.a. fortæller os din hudtype, hårfarve og alder. Vi bruger beauty profilen til at tilpasse boksenes indhold, når vi har mulighed for det. Vi kan dog ikke love, at dette kan lade sig gøre hver gang.

    Vores mission er at give alle vores skønne medlemmer den bedste oplevelse med Goodiebox - hver måned. Vi udvælger derfor produkterne omhyggeligt for at sikre, at de passer til et bredt udsnit af alle fantastiske kvinder - uanset om de har kombineret eller tør hud, blond eller brun hårfarve, er 50 eller netop fyldt 20. Hos GOODIEBOX er selvforkælelse for alle!

  • JEG HAR ALLERGI FOR BESTEMTE PRODUKTER OG INGREDIENSER. HVAD SKAL JEG GØRE?

    Svar: Desværre kan vi ikke på nuværende tidspunkt garantere, at din Goodiebox ikke indeholder nogen specifikke produkter eller ingredienser (vi lover naturligvis, at alle europæiske og danske regler er overholdt).

    Fordi vi tager allergi alvorligt, og fordi vi ikke vil love mere, end vi kan holde, kan vi ikke tilbyde specielle allergivenlige Goodieboxe. Hvis du tidligere har oplevet allergi over for bestemte produkter eller ingredienser, vil vi altid anbefale, at du – før du tester nye produkter – grundigt tjekker produktets ingredienser eller kontakter egen læge.

    Du kan naturligvis også altid kontakte os på hello@goodiebox.dk, hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål – vi vil elske at høre fra dig! ☺

SPØRGSMÅL OM BETALING

  • HVORNÅR BLIVER BETALINGEN TRUKKET FRA MIN KONTO?

    Svar: Så snart, du har tilmeldt dig Goodiebox, trækker vi betaling for din første GOODIEBOX. Betalinger for efterfølgende GOODIEBOXE trækkes den sidste hverdag i måneden. Dvs. At du f.eks. vil blive trukket for juliboksen den sidste hverdag i juni måned. Bemærk, at der i nogle perioder vil være to betalinger i din første måned. Lad os forklare:

    Melder du dig ind i starten af en måned, vil vi, i forbindelse med indmeldelsen, trække betaling for sidste måneds boks, som vi sender afsted med det samme (vi sender denne Goodiebox, da vi ønsker, at du skal have mulighed for at opleve vores bokse så hurtigt som muligt i stedet for at vente til den hemmelige udsendelsesdato omkring midten af hver måned). Derefter trækker vi betalingen for den aktuelle måneds GOODIEBOX indenfor en-to uger efter første betaling. Du kan læse mere om forsendelsen af dine første GOODIEBOXE under ”HVORNÅR KAN JEG FORVENTE AT MODTAGE MIN FØRSTE GOODIEBOX?”

    Ønsker du ikke at beholde en specifik boks, kan du altid gøre brug af din fortrydelsesret og sende boksen tilbage til os. No questions asked ☺ Kontakt blot vores søde kundeservice på hello@goodiebox.dk.

  • ACCEPTERER GOODIEBOX ALLE BETALINGSKORT?

    Svar: Vi accepterer Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debit, Maestro, Visa og Visa Electron. Vi er ikke på Bitcoins endnu ☺

  • KAN JEG FORTRYDE MIT KØB?

    Svar: Ja. Du kan ombestemme dig indenfor 14 dage. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager din Goodiebox. Denne fortrydelsesfrist skal altid omfatte mindst syv arbejdsdage. Du kan læse mere her: http://www.goodiebox.dk/index.php/handelsbetingelser

    Kontakt vores kundeservice på hello@goodiebox.dk, så kan vi guide dig – og hvis du har haft super travlt, og der er gået mere end 14 dage, så finder vi også en løsning på det ☺

  • HVORDAN KAN JEG ÆNDRE MINE KORTOPLYSNINGER?

    Svar: For at ændre dine kortoplysninger, skal du logge ind på din profil. Under “Mit abonnement” skal du klikke på kreditkort, og redigér. Det er vigtigt, at du husker at trykke “gennemfør”, når du har indtastet de nye oplysninger.

    Hvis du er i tvivl om noget, kan du med fordel se denne video, der guider dig igennem det: https://www.youtube.com/watch?v=9NJpiA8fPtM

  • HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE HAR NOK PENGE TIL AT BETALE DEN DAG, GOODIEBOX VIL GENNEMFØRE BETALINGEN?

    Svar: Det kender vi vist alle sammen. Ikke nok penge på kontoen. I dette tilfælde betyder det som udgangspunkt, at du desværre ikke vil modtage din Goodiebox for den pågældende måned.

    Hvis du ikke er i stand til at betale for din boks, når du først tilmelder dig Goodiebox, vil det også medføre, at dit Goodiebox abonnement ikke bliver aktiveret.

    Hvis en af disse to ting sker for dig, kan du kontakte os på hello@goodiebox.dk, så skal vi nok finde en løsning til dig. ☺

SPØRGSMÅL OM LEVERING

  • HVORNÅR KAN JEG FORVENTE AT MODTAGE MIN FØRSTE GOODIEBOX?

    Svar: Vi kender alt for godt den utålelige og lange ventetid, fra man bestiller et produkt på nettet, til man rent faktisk modtager det. Idet vores Goodiebox-udsendelse kun er én gang om måneden, kan der være lang tid mellem bestillingen og modtagelsen. Derfor har vi valgt, at vi sender dig en GOODIEBOX, så snart du har meldt dig ind. Din første GOODIEBOX bliver derfor vores senest udsendte boks (såfremt lager haves), som du kan forvente at modtage allerede indenfor en uges tid.

    Dvs. at hvis du melder dig ind i starten af juli måned, modtager du den Goodiebox, vi udsendte i juni først. Du modtager selvfølgelig også vores GOODIEBOX for juli senere på måneden, når vi sender boksen ud til vores medlemmer.

    Melder du dig ind i slutningen af juli måned, får du voresGoodiebox for juli som den første, og dit abonnement kører derefter automatisk fra august måned.

  • HVORNÅR BLIVER MIN NÆSTE GOODIEBOX LEVERET?

    Svar: Goodiebox er et månedligt abonnement, og vores bokse bliver altid sendt afsted i midten af måneden. Den specifikke udsendelsesdato er altid en hemmelighed, da vi elsker at overraske vores medlemmer – men vi sender dig altid en mail og annoncerer på Facebook og Instagram, når vi sender månedens GOODIEBOX afsted. Efter udsendelse modtager du din GOODIEBOX indenfor en uge ☺

    Psst.. hvis du hopper ind på din profil, kan du altid se, hvilken uge vi sender boksen ud i ☺

  • HVAD ER FORSKELLEN PÅ BRING OG DAO?

    Svar: Du har to valgmuligheder, når det kommer til levandøren af din Goodiebox: Bring eller levering med DAO (Dansk Avis Omdeling). Begge dele vælges under menupunktet 'Adresse og levering' i 'Min konto'.

    Vælger du at få din Goodiebox leveret med Bring er der to valgmuligheder:

    Levering til nærmeste pakkeshop/swipboks:
    - Ønsker du denne levering, kan du blot tilmelde dig med en privatadresse og vælge Bring.

    Erhvervslevering med omdeling:
    - Ønsker du levering direkte til din arbejdsplads, skal du indtaste din arbejdsadresse, huske at skrive virksomhedens navn på, og vælge 'virksomhedsadresse' under adressetype. 

    Vælger du at få din Goodiebox leveret med DAO, så bliver din pakke leveret direkte til din hoveddør. DAO kommer i nattetimerne og leverer din pakke foran din hoveddør, enten på dørtrinnet eller i en hvid plastikpose. Og vi kan berolige dig med, at DAO ikke ringer på, når de kommer kl. 4:26 ☺ De afleverer blot din GOODIEBOX ☺

    Uanset hvilken leveringsform du vælger, modtager du en sms og mail, når din Goodiebox er leveret. Alle former for levering er inkluderet i dit GOODIEBOX abonnement, og du betaler derfor ikke mere eller mindre, hvis du vælger DAO fremfor Bring.

  • KAN JEG FÅ SENDT GOODIEBOX TIL ANDRE LANDE END DANMARK?

    Svar: Vi er super stolte over endelig at kunne tilbyde Goodiebox i andre lande end Danmark. Indtil videre kan du også få GOODIEBOX i Norge og Holland. Du kan tilmelde dig og læse mere om vores norske GOODIEBOX på: www.goodiebox.io og om vores hollandske Goodiebox på: www.goodiebox.nl ☺

SPØRGSMÅL OM GOODIEPOINTS

  • HVORDAN OPTJENER JEG GOODIEPOINTS?

    Svar: Du kan optjene GOODIEPOINTS på to måder - ved at give feedback på produkterne fra boksen og ved at invitere dine veninder til at blive medlem af Goodiebox. Når du tilmelder dig Goodiebox, modtager du automatisk 30 GOODIEPOINTS.

  • HVOR MANGE GOODIEPOINTS OPTJENER JEG VED AT GIVE FEEDBACK PÅ PRODUKTERNE?

    Svar: Du optjener 10 GOODIEPOINTS for hvert produkt, du giver feedback på. Din Goodiebox-konto bliver opdateret med dine point i løbet af 2-3 arbejdsdage. 1 GOODIEPOINT tæller for 0,50kr. 

    For at kunne optjene GOODIEPOINTS skal du:

    #1: Have et løbende Goodiebox abonnement. Dette gælder altså ikke gavekort-modtagere.
    #2: Have modtaget de konkrete produkter fra Goodiebox, som du vil give feedback på (det siger næsten sig selv ☺)
    #3: Give din feedback indenfor 30 dage efter, du har modtaget din Goodiebox med disse produkter.

  • HVORDAN GIVER JEG FEEDBACK?

    Svar: Du skal være logget ind på din Goodiebox profil for at give feedback på produkterne. Under ”min konto” finder du en menu, der hedder ”GIV DIN GB STJERNER”, som du skal klikke dig ind på. Herefter trykker du på ”ANMELD DEN AKTUELLE BOKS”. Du kan nu skrive din personlige anmeldelse og dele hjerter ud til produkterne. Husk at trykke ”send” ved hvert enkelt produkt, når du er færdig. Tak ☺

  • HVAD KAN JEG BRUGE MINE GOODIEPOINTS TIL?

    Svar: Når du har optjent 338 GOODIEPOINTS (svarende til 169kr.), kan du få din Goodiebox helt gratis – lidt ekstra forkælelse fra os til dig ☺

    For at bruge dine GOODIEPOINTS på din næste Goodiebox, skal du logge ind på din profil og trykke på fanen “GOODIEPOINTS”. Her kan du se en oversigt over dine indsamlede point, og når du har optjent de famøse 338 point, får du muligheden for at trykke “BETAL NÆSTE MÅNEDS Goodiebox MED GOODIEPOINTS”. I den kommende måned, vil vi så lade være med at trække betalingen for Goodieboxen på 169kr. og i stedet trække de 338 point, som du har optjent.

    Du kan også vælge at bruge dine GOODIEPOINTS på vores webshop. Når du er nået til check-out, vil du få muligheden for at betale noget eller hele din ordre med point. Ønsker du f.eks. at få 50kr. i rabat, skal du indtaste 100 GOODIEPOINTS i feltet og trykke ”ANVEND”.

ANDRE SPØRGSMÅL

  • HVORDAN INVITERER JEG MIN VENINDE TIL AT VÆRE MED?

    Svar: Vi er super glade for, at du gerne vil have din veninde med i Goodiebox-familien – og derfor vil vi gerne giver jer begge lidt ekstra forkælelse, som tak. Når du inviterer din veninde til at blive medlem af Goodiebox, vil hun få -50% på sin første boks, og du vil modtage 200 GOODIEPOINTS, som du kan bruge på vores shop eller til at smide oveni din opsparing til en gratis Goodiebox (du kan læse mere om dette under “HVAD KAN JEG BRUGE MINE GOODIEPOINTS TIL?”). Der er ingen begrænsning på, hvor mange veninder, du kan invitere (tænk hvis du kunne få alle dine bokse gratis eller købe hele vores webshop for point…).

    For at invitere din veninde, skal du være logget ind på din profil og trykke på fanen “INVITER VENINDER”. Herefter trykker du på knappen “INVITER” nederst på siden og vælger, om du ønsker at invitere din veninde via Facebook eller e-mail. Du kan tilmed også sende en fin lille besked med. Når din veninde har tilmeldt sig via din invitation, vil dine 200 GOODIEPOINTS blive overført til din konto.

  • HVORFOR KAN JEG IKKE LOGGE IND PÅ MIN KONTO?

    Svar: Du kan have fejlindtastet din e-mail adresse, da du oprettede din konto, så send os venligst en mail på hello@goodiebox.dk med dit fulde navn, e-mail adresse og telefonnummer, så hjælper vi dig. Vi kan heller ikke udelukke, at vi har lavet en fejl – men vi finder altid en løsning! ☺

  • HVORDAN GENAKTIVERER JEG MIT ABONNEMENT?

    Svar: Du kan nemt genaktivere dit abonnement ved at logge ind på din profil og trykke på fanen ”GB ABONNEMENT”. Herefter skal du trykke på knappen ”BLIV MEDLEM”. Hvis dine kortoplysninger er forældede, vil du blive bedt om at opdatere dem først. Når dit abonnement er genakiveret, trækker vi 169kr. med det samme og sender dig den aktuelle boks (såfremt lager haves), som vil være hos dig indenfor 2-4 hverdage.

  • JEG VIL RIGTIG GERNE GIVE KAGE TIL TEAM GOODIEBOX – HVORDAN GØR JEG?

    Svar: Vi elsker kage, og vi er ikke kræsne – faktisk er vi vilde med al slags kage ☺ Du er derfor velkommen til at komme forbi vores kontor på Artillerivej 86, 5. sal, 2300 København S (tag hellere to kager med for en sikkerheds skyld ☺)

  • JEG HAR LÆST ALT, MEN HAR IKKE FÅET BESVARET MIT SPØRGSMÅL - HVAD GØR JEG?

    Svar: Vi beklager, at vi ikke kunne svare på dit spørgsmål. Vi tænker, at den bedste løsning derfor er, at du skriver en mail til hello@goodiebox.dk eller måske giver os et kald, så vi kan hjælpe dig. Vi kan træffes på tlf. 71 99 29 00 – og vi vil elske at tale med dig! ☺

  Indlæser...

Vent venligst ...