GOODIEBOX FAQ

VORES 3 VIGTIGSTE SPØRGSMÅL

  • HVAD ER GOODIEBOX?

    Svar: GOODIEBOX er en månedlig selvforkælelsesboks med fem-syv beautyprodukter i. Produkterne er udvalgt blandt de mest populære, innovative og trendskabende brands indenfor makeup, skincare, hårpleje og dufte. Boksens indhold vil altid være en overraskelse, og den vil altid have en værdi på over 550 kr. pr. boks.

  • HVAD KOSTER GOODIEBOX?

    Svar: GOODIEBOX koster 169 kr. pr. måned, inklusiv fragt og håndtering. Denne pris dækker altså alt – ingen skjulte gebyrer her! Prisen er desuden den samme, uanset om du vælger at få din GOODIEBOX leveret med DAO eller PostNord.

  • KAN JEG OPSIGE MIT ABONNEMENT?

    Svar: Ja. Selvom GOODIEBOX er en abonnementsordning, har vi ingen binding. Det betyder, at du til enhver tid kan vælge at stoppe dit abonnement (selvom det vil gøre ondt helt ind i vores hjerter).

    Du kan gøre dette ved at kontakte vores søde kundeservice på hello@goodiebox.dk med hvilken dato, du ønsker din udmeldelse skal træde i kraft fra.

    Fra den dag, vi deaktiverer dit abonnement, vil du ikke blive trukket for – eller modtage – flere GOODIEBOXe.

    Vær opmærksom på, at vi skal modtage din udmeldelse inden d. 1. i den måned, du ønsker, at din udmeldelse skal gælde fra.

    Skulle vi være så heldige, at du vil tilbage i GOODIEBOX-familien, kan du til hver en tid kontakte os igen, så kan vi sørge for at aktivere dit gamle abonnement igen – så slipper du for at oprette dig på ny ☺

    Hvis du er i tvivl om noget, kan du naturligvis skrive til vores kundeservice på hello@goodiebox.dk, så kan vi hjælpe dig.


SPØRGSMÅL OM INDHOLD

  • HVORDAN HAR GOODIEBOX DET MED ØKOLOGI OG MILJØ?

    Svar: Vi stræber efter at være en miljømæssigt ansvarlig virksomhed, og derfor er miljøvenlige og økologiske produkter naturligvis noget, vi har med i overvejelserne, når vi finder produkterne til vores månedlige GOODIEBOXe.

    Vi kan dog desværre ikke love, at vi udelukkende leverer miljøvenlige og økologiske produkter i vores GOODIEBOXe.

  • ER PRODUKTERNE TESTET PÅ DYR?

    Svar: Vi overholder altid EU-lovgivningen (og alle danske regler ☺), der forbyder at teste produkter på dyr. Det vil altså sige, at de produkter du modtager i din månedlige GOODIEBOX, naturligvis er helt cruelty-free

  • ER GOODIEBOX TILPASSET MINE BEHOV?

    Svar: Som udgangspunkt nej. Vi forsøger altid at finde nye og spændende produkter, som kan udvide vores medlemmers horisont indenfor beauty-verdenen. Disse produkter er omhyggeligt udvalgt for at sikre, at de passer til et bredt udsnit af hud- eller hårtyper. Da vi ønsker at give alle vores skønne medlemmer den samme oplevelse, kan vi ikke tilpasse boksen specifikt til dine individuelle behov. Når det er sagt, varierer vi nogle gange i boksens indhold, når vi har mulighed for at tage særligt hensyn til f.eks. din alder, hudtype, hårfarve eller hårtype.

    Vi gør alt, hvad vi kan for altid at udvælge produkter, som er mest mulig ens i pris, kvalitet og anvendelse. Vi lover også, at du i hver boks modtager produkter med en værdi på mere end 550kr.

  • JEG HAR ALLERGI FOR BESTEMTE PRODUKTER OG INGREDIENSER. HVAD SKAL JEG GØRE?

    Svar: Desværre kan vi ikke på nuværende tidspunkt garantere, at din GOODIEBOX ikke indeholder nogen specifikke produkter eller ingredienser (vi lover naturligvis, at alle europæiske og danske regler er overholdt).

    Fordi vi tager allergi alvorligt, og fordi vi ikke vil love mere, end vi kan holde, kan vi ikke tilbyde specielle allergivenlige GOODIEBOXe. Hvis du tidligere har oplevet allergi over for bestemte produkter eller ingredienser, vil vi altid anbefale, at du – før du tester nye produkter – grundigt tjekker produktets ingredienser eller kontakter egen læge.

    Du kan naturligvis også altid kontakte os på hello@goodiebox.dk, hvis du er i tvivl om noget eller har spørgsmål – vi vil elske at høre fra dig! ☺


SPØRGSMÅL OM BETALING

  • HVORNÅR BLIVER BETALINGEN TRUKKET FRA MIN KONTO?

    Svar: Så snart du har tilmeldt dig GOODIEBOX, trækker vi betaling for din første GOODIEBOX. Betalinger for efterfølgende GOODIEBOXe trækkes fra din konto omkring d. 1. i den pågældende kalendermåned.

    Bemærk, at der i nogle perioder vil være to betalinger i din første måned:

    Melder du dig ind i starten af en måned, vil vi, i forbindelse med indmeldelsen, trække betaling for sidste måneds boks, som vi sender afsted med det samme (vi sender denne GOODIEBOX, da vi ønsker, at du skal have mulighed for at opleve vores bokse så hurtigt som muligt i stedet for at vente til den hemmelige udsendelsesdato). Derefter trækker vi betalingen for den aktuelle måneds GOODIEBOX indenfor en-to uger efter første betaling. Du kan læse mere om forsendelsen af dine første GOODIEBOXe under ”HVORNÅR KAN JEG FORVENTE AT MODTAGE MIN FØRSTE GOODIEBOX?”

    Ønsker du ikke at beholde en specifik boks, kan du altid gøre brug af din fortrydelsesret og sende boksen tilbage til os. No questions asked ☺

  • ACCEPTERER GOODIEBOX ALLE BETALINGSKORT?

    Svar: Vi accepterer Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debit, Maestro, Visa og Visa Electron. Vi er ikke på Bitcoins endnu ☺

  • KAN JEG FORTRYDE MIT KØB?

    Svar: Ja. Du kan ombestemme dig indenfor 14 dage. De 14 dage regnes fra den dag, du modtager din GOODIEBOX. Denne fortrydelsesfrist skal altid omfatte mindst syv arbejdsdage. Du kan læse mere her: http://www.goodiebox.dk/index.php/handelsbetingelser

    Kontakt vores kundeservice på hello@goodiebox.dk, så kan vi guide dig – og hvis du har haft super travlt, og der er gået mere end 14 dage, så finder vi også en løsning på det ☺

  • HVORDAN KAN JEG ÆNDRE MINE KORTOPLYSNINGER?

    Svar: For at ændre dine kortoplysninger, skal du logge ind på din profil. Under “Mit abonnement” skal du klikke på kreditkort, og redigér. Det er vigtigt, at du husker at trykke “gennemfør”, når du har indtastet de nye oplysninger.

    Hvis du er i tvivl om noget, kan du med fordel se denne video, der guider dig igennem det: https://www.youtube.com/watch?v=9NJpiA8fPtM

  • HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE HAR NOK PENGE TIL AT BETALE DEN DAG, GOODIEBOX VIL GENNEMFØRE BETALINGEN?

    Svar: Det kender vi vist alle sammen. Ikke nok penge på kontoen. I dette tilfælde betyder det som udgangspunkt, at du desværre ikke vil modtage din GOODIEBOX for den pågældende måned.

    Hvis du ikke er i stand til at betale for din boks, når du først tilmelder dig GOODIEBOX, vil det også medføre, at dit GOODIEBOX abonnement ikke bliver aktiveret.

    Hvis en af disse to ting sker for dig, kan du kontakte os på hello@goodiebox.dk, så skal vi nok finde en løsning til dig. ☺


SPØRGSMÅL OM LEVERING

  • HVORNÅR KAN JEG FORVENTE AT MODTAGE MIN FØRSTE GOODIEBOX?

    Svar: Vi kender alt for godt den utålelige og lange ventetid, fra man bestiller et produkt på nettet, til man rent faktisk modtager det. Idet vores GOODIEBOX-udsendelse kun er én gang om måneden, kan der være lang tid mellem bestillingen og modtagelsen. Derfor har vi valgt, at vi sender dig en GOODIEBOX, så snart du har meldt dig ind. Din første GOODIEBOX bliver derfor vores senest udsendte boks (såfremt lager haves), som du kan forvente at modtage allerede indenfor en uges tid.

    Dvs. at hvis du melder dig ind i starten af januar måned, modtager du den GOODIEBOX, vi udsendte i december først. Du modtager selvfølgelig også vores GOODIEBOX for januar senere på måneden, når vi sender boksen ud til vores medlemmer.

    Melder du dig ind i slutningen af januar måned, får du vores GOODIEBOX for januar som den første, og dit abonnement kører derefter automatisk fra februar måned.

  • HVORNÅR BLIVER MIN NÆSTE GOODIEBOX LEVERET?

    Svar: GOODIEBOX er et månedligt abonnement, og vores bokse bliver altid sendt afsted i midten af måneden. Den specifikke udsendelsesdato er altid hemmelighed, da vi elsker at overraske vores medlemmer – men vi sender dig altid en mail og annoncerer på Facebook, Instagram og Snapchat, når vi sender månedens GOODIEBOX afsted. Efter udsendelse modtager du din GOODIEBOX indenfor en uge ☺

    Psst.. hvis du hopper ind på din profil, kan du altid se, hvilken uge vi sender boksen ud i ☺

  • HVAD ER FORSKELLEN PÅ POSTNORD OG DAO?

    Svar: Du har to valgmuligheder, når det kommer til levandøren af din GOODIEBOX: PostNord eller levering med DAO (Dansk Avis Omdeling).

    Vælger du at få din GOODIEBOX leveret med PostNord er der tre valgmuligheder:

    Levering til nærmeste ledige posthus/pakkeboks
    - Ønsker du denne levering, kan du blot tilmelde dig med en privatadresse og krydse ”PostNord” af.

    Erhvervslevering med omdeling
    - Ønsker du levering direkte til din arbejdsplads, skal du indtaste din arbejdsadresse, huske at skrive virksomhedens navn på, og krydse ”virksomhedsadresse” af. Hvis du allerede har en profil, kan du skrive til os på hello@goodiebox.dk, så kan vi ændre din adresse for dig.

    Levering til specifik pakkeboks
    - Hvis du vil undgå kø på posthuset, og du ved, at du har en pakkeboks i nærheden, så er dette en super god løsning! Ønsker du levering til en specifik pakkeboks, kan du oprette et pakkeboks-ID på følgende hjemmeside: http://pakkeboksen.dk/opret-bruger.html. Når du har fået oprettet dig på pakkeboksen.dk, skal du sende følgende oplysninger til os på hello@goodiebox.dk:

    1. Et ID som du opretter på pakkeboksen.dk
    2. Nummeret på den pakkeboks, du ønsker leveret til
    3. Postnummer og by på pakkeboksen

    Så snart vi har modtaget disse oplysninger, kan vi sørge for, at din GOODIEBOX bliver leveret hertil.

    (Bemærk: Vi har på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at vælge et specifikt posthus, hvor du kan afhente din GOODIEBOX.)

    Vælger du at få din GOODIEBOX leveret med DAO (som vi er helt vilde med), bliver din pakke leveret direkte til din hoveddør. DAO kommer i nattetimerne og leverer din pakke foran din hoveddør, enten på dørtrinnet eller i en hvid plastikpose (og bare rolig - de ringer ikke på, når de kommer kl. 04:26). DAO er altså super nemt ☺

    Uanset hvilken leveringsform du vælger, modtager du en sms og mail, når din GOODIEBOX er leveret. Alle former for levering er inkluderet i dit GOODIEBOX abonnement, og du betaler derfor ikke mere eller mindre, hvis du vælger DAO fremfor PostNord.

  • HVORFOR MODTAGER JEG IKKE MIN FØRSTE BOKS MED DAO?

    Svar: DAO leverer kun for os én gang om måneden – nemlig til vores store udsendelse, og derfor kan vi desværre ikke nå at få din første GOODIEBOX med i runden. Det samme gælder for alle ekstrabokse, vi sender afsted f.eks. ekstrakøb, ekstraforsendelser eller reklamationer.

    Har du valgt at få leveret med DAO, vil den første – og muligvis også din anden – boks, blive leveret med PostNord. Derefter vil dit abonnement køre helt automatisk, og du vil derfor blive trukket i starten af måneden og modtage din GOODIEBOX i midten af måneden.

  • KAN JEG FÅ SENDT GOODIEBOX TIL ANDRE LANDE END DANMARK?

    Svar: Nej, desværre – i øjeblikket sender vi kun GOODIEBOX til adresser i Danmark (dog ikke Grønland og Færøerne). Grunden til, at vi ikke leverer ud over Danmarks grænser er, at fragtpriserne, på nuværende tidspunkt, overstiger prisen på selve boksen, hvilket vi ikke synes er helt optimalt. Vi undersøger løbende fragtpriser, så det ikke er helt umuligt, at det kan ske i fremtiden ☺


SPØRGSMÅL OM GOODIEPOINTS

  • HVORDAN OPTJENER JEG GOODIEPOINTS?

    Svar: Når du melder dig ind i GOODIEBOX, modtager du 30 GOODIEPOINTS, som en lille velkomstgave fra os. Herefter kan du hver måned optjene point ved at give din personlige feedback på produkterne i månedens boks.

    Du skal i øvrigt have haft en aktiv GOODIEBOX profil i mindst to uger, før du kan give feedback på produkterne.

  • HVOR MANGE GOODIEPOINTS OPTJENER JEG VED AT GIVE FEEDBACK PÅ PRODUKTERNE?

    Svar: Du optjener 10 GOODIEPOINTS for hvert produkt, du giver feedback på. Din GOODIEBOX-konto bliver opdateret i løbet af 2-3 arbejdsdage med dine point.

    For at kunne optjene GOODIEPOINTS skal du:

    #1: Have et løbende GOODIEBOX abonnement. Dette gælder altså ikke gavekort-modtagere.
    #2: Have modtaget de konkrete produkter fra GOODIEBOX, som du vil give feedback på (det siger næsten sig selv ☺)
    #3: Give din feedback indenfor 30 dage efter, du har modtaget din GOODIEBOX med disse produkter.

  • HVORDAN GIVER JEG FEEDBACK?

    Svar: Du skal være logget ind på din GOODIEBOX profil for at give feedback på produkterne. Find månedens GOODIEBOX under ”TIDLIGERE BOKSE” på vores forside. Under hvert produkt kan du se en knap, hvor der står ”Feedback”, og her kan du give din bedømmelse af produktet. Super nemt og ligetil ☺

  • HVAD KAN JEG BRUGE MINE GOODIEPOINTS TIL?

    Svar: Når du har optjent 300 GOODIEPOINTS, kan du få en GOODIEBOX helt gratis – lidt ekstra forkælelse fra os til dig. Du vælger selv, hvilken fremtidig GOODIEBOX, du ønsker at betale med dine point. Du skal blot skrive til os på hello@goodiebox.dk og fortælle, hvilken GOODIEBOX dine point skal bruges på.


ANDRE SPØRGSMÅL

  • HVORDAN INVITERER JEG MIN VENINDE TIL AT VÆRE MED?

    Svar: Vi er super glade for, at du gerne vil have din veninde med i GOODIEBOX-familien – og vi vil derfor gerne give jer bege lidt ekstra forkælelse, som tak.

    Hvis du inviterer din veninde, vil hun få -50% på din første GOODIEBOX, og du vil modtage en rabatkode på 100 kr. til vores Shop GOODIEBOX.

    Der er ingen begrænsning på, hvor mange veninder du kan invitere (tænk hvis du kunne shoppe for 53.000 kr. på Shop GOODIEBOX….)

    Du inviterer via linket her: http://www.goodiebox.dk/inviter

    Din veninde modtager en mail med et billede af Kristina fra vores design-team og Minu fra vores sourcing-team, og dét er hendes invitation ☺.

    Det er vigtigt, at hun trykker på Minu og Kristina og skriver den tilsendte rabatkode ved check-out, når hun melder sig ind. Hvis I er det mindste i tvivl, skriver I bare til os på hello@goodiebox.dk - så sidder vi klar på tasterne til at hjælpe jer.

  • HVORFOR KAN JEG IKKE LOGGE IND PÅ MIN KONTO?

    Svar: Du kan have fejlindtastet din e-mail adresse, da du oprettede din konto, så send os venligst en mail på hello@goodiebox.dk med dit fulde navn, e-mail adresse og telefonnummer, så hjælper vi dig. Vi kan heller ikke udelukke, at vi har lavet en fejl – men vi finder altid en løsning! ☺

  • JEG VIL RIGTIG GERNE GIVE KAGE TIL TEAM GOODIEBOX – HVORDAN GØR JEG?

    Svar: Vi elsker kage, og vi er ikke kræsne – faktisk er vi vilde med al slags kage ☺ Du er derfor velkommen til at komme forbi vores kontor på Artillerivej 86, 5. sal, 2300 København S (tag hellere to kager med for en sikkerheds skyld ☺)

  • JEG HAR LÆST ALT, MEN HAR IKKE FÅET BESVARET MIT SPØRGSMÅL - HVAD GØR JEG?

    Svar: Vi beklager, at vi ikke kunne svare på dit spørgsmål. Vi tænker, at den bedste løsning derfor er, at du skriver en mail til hello@goodiebox.dk eller måske giver os et kald, så vi kan hjælpe dig. Vi kan træffes på tlf. 71 99 29 00 – og vi vil elske at tale med dig! ☺

  Indlæser...

Vent venligst ...

STAY UPDATED
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind tre måneders GOODIEBOX abonnement
Vi trækker en heldig beauty vinder hver måned